Центр надання адміністративних послуг

Краснолуцька територіальна громада

20.11.2025 11:50

Чому УБД не підтягується в «Дії»?

3fd63b62-7176-4991-a19a-7966022c9972.jpg

Причин всього дві, але обидві — поширені:

1️⃣ Ваші дані не потрапили до Єдиного реєстру ветеранів (ЄДРВВ)

Так трапляється, якщо орган, який видав паперове посвідчення, не передав або не встиг передати відомості до реєстру.

Що робити?
✔️ Дізнайтесь назву органу, який видав ваше посвідчення (вказано всередині документа).

✔️ Зателефонуйте на Єдину ветеранську лінію: 0 800 505 217.

Оператор підкаже, як правильно ініціювати внесення вашої інформації до реєстру.

2️⃣ Ваші дані внесені в реєстр з помилками
У «Дії» при додаванні документа з’являється помилка «Відсутня повна інформація в ЄДРВВ — це означає, що в реєстрі є неточності.

Що робити?

Ви можете самостійно виправити інформацію через офіційний сайт Мінветеранів:
✔️ Перейдіть на сайт → розділ «Контакти»
✔️ Далі → «Уточнення даних (є посвідчення)»
✔️ Завантажте сканкопії:
паспорта
ІПН
витягу з реєстру Мінветом громади
посвідчення, яке підтверджує статус (за наявності)
Після перевірки ви отримаєте лист на електронну пошту, вказану в заявці.
🔄 Після оновлення даних — оновіть «Дію»

📱 iPhone
Вийдіть з облікового запису
Авторизуйтеся знову через BankID
Повторно додайте документ

📱 Android
Просто оновіть застосунок
Повторно додайте документ

🔍 Підсумок

Чому документ не підтягується?
— Дані відсутні або є помилки в Єдиному реєстрі ветеранів.

Що робити?
— Зателефонувати на 0 800 505 217 або самостійно уточнити дані через сайт Мінветеранів.

Поділитись
Дізнайтеся також

17/11/2025

Подати заяву можна: • особисто у будь- якому ЦНАПі • онлайн — в мобільному застосунку Резерв+ . 1 листопада прийом по електронній черзі, без попереднього запису. Важливо: • заяву можна подати тільки особисто; Представники, родичі або адвокати не мають права подавати документи замість військовозобов’язаного. • адміністратор не консультує щодо підстав для відстрочки та переліку документів; • рішення ухвалює ТЦК та СП, а не ЦНАП. Строк розгляду — до 15 днів. Результат можна перевірити у застосунку «Резерв+». Через можливі відключення електроенергії просимо заявників попередньо перевіряти графік відключень світла в ЦНАП до якого плануєте візит. Перелік документів — за посиланням. Call-центр ЦНАП: 202 60 39, 202 60 38 Рекомендуємо користуватися онлайн-сервісом «Резерв+» — це швидше і можна зробити не виходячи із дому.

Усі новини